Sportweek 2017

28 februari 2017

27-02-2017: De Staphorster schooljeugd beleefde met veel plezier de tafeltennissport:

Voor de negende achterheen volgende keer heeft onze vereniging deelgenomen aan de sportweek, welke voor de 12e keer in de voorjaarsvakantie gehouden werd in de sporthal aan de Hoogeweg. De hele week en zo ook voor de vrijdagmiddag 24 februari  waren van alle basisscholen uitgenodigd om naar de sporthal te komen, plm. 60 leerlingen hebben hier gevolg aan gegeven. Tussen 14.00 uur en 17.00 uur was er voor elke leeftijdsgroep (7/8, 9/10 en 11/12) één uur uitgetrokken, roulerend met de Tafeltennis, Judo en Karateverenigingen.
De Tafeltennisvereniging Staphorst had dit jaar MJ Tafeltennis wederom  ingeschakeld om tijdens dit Tafeltennis Event de kinderen alle aspecten van de tafeltennissport te laten beleven.
Ook leden van de tafeltennisvereniging waren hierbij aanwezig om de helpende hand te bieden.