Clubkampioenschappen 2016

31 mei 2016

31-05-2016: Hans Righolt (senioren) en Arnout Huls (jeugd) clubkampioenen 2016:

Met het spelen van het Countus Clubkampioenschap 2016 hebben leden van de Tafeltennisvereniging Staphorst het seizoen 2015-2016 op sportieve wijze afgerond. Helaas konden niet alle leden aan dit kampioenschap meedoen. De prijzen voor dit clubkampioenschap werden net als voorgaande jaren beschikbaar gesteld door Countus Accountants + Adviseurs uit Staphorst.
In de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat bonden zaterdagmorgen 28 mei de senior en jeugdleden de strijd aan om deze felbegeerde titel.
Nadat vele spannende duels waren uitgevochten, was de uitslag bekend.

Uitslag senioren:

1e Hans Righolt
2e Sibrand Hassing
3e Albert Kuiper
4e Bert Mulder
5e Marja Krale
6e Ben Vos

Uitslag jeugd:

1e Arnout Huls
2e Lucas Diepenbroek
3e Klaas Jan Vos
4e William Slager
5e Janiek de Rijke

De Tafeltennisvereniging Staphorst kan terugkijken op een zeer geslaagde voorjaarscompetitie, waarbij maar liefst drie teams kampioen werden, het 1e seniorenteam plus het 1e en 2e jeugdteam. Alle deelnemers van de clubkampioenschappen kregen een prijs uitgereikt door Bert Kuijers geassisteerd door zijn kinderen, namens de sponsor van deze dag, Countus Accountants + Adviseurs.
De maandagavondtrainingen gaan door t/m. 6 juni, de leden kunnen daarna bij voldoende belangstelling op de maandag nog een aantal keren vrij spelen. De vereniging wil graag jeugd en ook seniorleden erbij. Voor onze jeugd-ledenwerfactie, zie onze flyer.

Zaterdag 11 juni wordt voor de leden het tafeltennisseizoen 2015-2016 definitief afgesloten met ’s middags een wedstrijdje klootschieten en ‘s avond  wokken bij Chinees Restaurant Sun Palace.
Op zaterdag 3 september staat het Open Avereest toernooi voor senioren en jeugd in Dedemsvaart gepland, hiervoor hebben zich al een aantal leden van de TTV Staphorst opgegeven.
Ondanks dat er en aantal leden stoppen, gaat  de vereniging zich uiteraard weer inschrijven voor de najaarscompetitie 2016 in de afdeling Oost.. Deze competitie begint in de maand september.